piatok 30. decembra 2016

Gyros recept varecha

Už dlho som hľadala recept na gyros , ktorý by chutil mne a aj môjmu priateľovi. Najlepší domáci kurací kebab, aký som doteraz jedla :-) Síce si časovo trocha počkáte, ale každopádne to stojí zato a ked dostanete chuť, máte . Najskôr si nakrájame kuracie prsia na malé kúsky. Vložíme ich do misy a osolíme.


Pridáme tiež gyros korenie a trošku oleja na premastenie.

Vysmazime si hranolky,do arabskeho chleba si dame masko,uhorku a hranolky a zrolujeme. Je to pravy gyros ,ale nieje nutne pouzivat arabsky . Sekanú nakrájame na rezance,posypeme korením na gyros ,pridáme dve lyžice oleja,premiešame a necháme odstáť minút. Ochuťte si gyros šalát Podravkou na kebab a gyros a za chvíľku máte na stole chutné a osviežujúce jedlo.


Kuracie maso si nakrajame na mensie kusky, zmiesame s gyros korenim a . Názov gyros môže označovať aj celý sendvič z chleba pita, ktorý sa podáva s rôznymi šalátmi a omáčkami. Plnený je väčšinou paradajkami, . Kuracie prsia s gyros korením, so zeleninový šalátom a jogurtovým dresingom.

Dáme do misky,pridáme olej a korenie gyros. Premiešame a necháme postáť. Medzitým si nakrájame cibuľu na kocky aj uhorky. Ak rovnako milujete Grécko, . Ukládame vrstvovite do sklenenej misky: -polovicu upraženého mäsa -cibuľu - čierne korenie -uhorky -kečup -kukurica -2.


Postupne pridáme korenie gyros. V Grécku som nikdy nebol ani nebudem ale akože grécke jedlá môžem. Kilo mäska sa pečením zmenší na porcie. Nezabudnúť po obede na dobré pivo. Od sestry som dostala kedysi dávno recept na výborný gyros šalát, ale recept.


To je tak keď si človek chce urobiť poriadok. Gyros už není potřeba představovat. Originál videoreceptu spolu s. Vyskúšajte jednoduchý recept na domáce oškvarkové pagáče, ktorý ľahko zvládnete aj u Vás doma. Tento šalátik som prvý krát ochutnala v práci,keď nám ho doniesla kolegynka ochutnať. Veľmi mi chutil,tak som sa rozhodla,že sa oň s vami podelím.


Jednoduchý recept , jedlo je podobné ako gyros.

Fotka Mäso a jedlá z mäsa. Som rada, že sa Ti môj recept páči, ďakujem za Tvoje milé slová :). Ale namiesto solčanky použi soľ a ak nezoženieš adžiku, tak aj zmes gyros korenín poslúži.


This Pin was discovered by Marcela Benova. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Hľadáte recepty na prípravu bravčového stehna? Vyberte si z ponuky najlepších receptov na bravčové stehno online.


Bravčové stehno a množstvo ďalších . Miloss recept pridal: 29. Staňte sa fanúšikom našej stránky Varecha. Do rozpáleného oleja na panvici hodíme trošku gyros korenia a potom asi pol hrste.


Recept je zaradený do tagov: hodinový.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.