streda 6. apríla 2016

Žmýkačka romo

Práčka s vírivkou, odstredivka značky Romo. ROMO Codstredivá práčka. POZRITE SI AJ DALSIE MOJE . Romo - kombi pračka, Cena: 1€, Lokalita: Šaľa. Predám Romo kombi pračku.


Lis mám len 50l, takže som to s ním radšej ani neskúšal, žmýkačka Romo je super vec, aj keď som ju včera na poslednú chvíľu musel upraviť. Romo Combi - viriva práčka - nová. Chýba: žmýkačka Žmýkačka na prádlo ROMO, Práčky a sušičky, Kontakt.


Užívateľské recenzie a diskusie k produktu Romo RC 390. Ja len mini romo používam, Raz dva mám opraté, žmýkačka romo vyžmýka, akurát nebrzdí. Musím počkať kedy sa uráči zastaviť. Návod na obsluhu mechanickej práčky ROMO.


Drevená stolová doska veľká hnedá. Váha žltá SARTORIUS veľká (Chemlon). A vedľa stála žmýkačka , ktorej hadica (no, skôr kýptik hadice) visela . Do odstředivky na plavky SmartDryer jen vložíte své plavky a za sekund jsou téměř suché! Romo , potom automatickou, ale vášeň pro přepírání v ruce. Pralo sa teda prakticky v rukách všetko, len tá žmýkačka to trochu . Inzercia - Elektro, biely tovar, Sušičky, žmýkačky.


Tu je nenáročné riešenie – žmýkačka. MýKAčKA JE PLNE FUNKčNA. V,v ponuke sú aj nejaké. Wirówka/ždímačka Romo Perla (1958) by TakJakbyLuksusowo.


THOMAS CENTRI 7SEK Eneftech eneftech.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.