pondelok 8. decembra 2014

Cestoviny so syrovou omáčkou a brokolicou a kuracím mäsom

Cestoviny s mäsom a brokolicou v syrovej omáčke. Slané orechovo- syrové tyčinky. Iná verzia ako jesť brokolicu , len mám ešte rezervy v syrovej omáčke. Recepty pre chutný život.


Brokolicu si uvaríme vopred v pare, aby si zachovala svoju výživnu hodnotu. Uvarte ju do polotvrda, nemusí byť celkom mäkka.

Do jenskej misy dajte na spodok. Rozdelíme na porcie, každú z nich prelejeme syrovou omáčkou a posypeme usmaženým mäsom. Velmi jednoducha a chutna pasticka.


Zaklad je z masla a muky, 200ml slahackovej smotany a 200ml. Výborné kuracie prsia s brokolicovo- syrovou omáčkou. Keďže som doma mala brokolicu , tak som sa rozhodla spraviť komplet.


Podávame s cestovinami , najlepšie rúrkami, alebo podobným typom . Dnes sa s Vami podelím o môj obľúbený recept.

Dokonca si toto jedlo obľúbila aj moja sestra, . Nakoniec pridáme mascarpone, zamiešame a necháme rozpustiť. Pridáme kúsky nakrájanej uvarenej brokolice a krátko povaríme . Penne zmiešame s omáčkou. Napísal(a) Jozef Vyšňan.


Menu, pizze, cestoviny i minutkové jedlá je možne objednať aj na donášku. Cesanaková s opraženou žemľou. Tagliatelle s kuracím mäsom na kari €. Grilovaný kurací steak s krémovou syrovou omáčkou a opekanými . Vyprážaný údený syr, opekané. Tortilla plnená kuracím mäsom a zeleninou, dressing. Kurací perkelt, cestovina 2. Zapečené cestoviny s brokolicou , šunkou a syrom Casserole Recipes,.


Najchutnejšie cestoviny v Košiciach, len kliknite a ochutnajte. Zapekané cestoviny s brokolicou. Zelené fettuccine s kuracím mäsom a fetou. Originálny recept je iba s kuracím mäsom , ja pridávam aj sójové mäso.


Bravčové pliecko s kapiou a kyslou uhorkou, cestovina (1).

Slepačí vývar, cestovina 9. Gnocchi so syrovou omáčkou , kuracím mäsom a cherry paradajkami 7. Chutné kuracie soté s brokolicovo-nivovou omáčkou – zdravý obed či večera s. Následne brokolicu rozmixujeme aj s vodou, ktorá v hrnci ostala. Jedlo môžeme podávať s ryžou, pšenom, pohánkou, cestovinami či quinoou. Letný šalát s restovanými kuracími kúskami mäsa, zeleninou, syrom a . Nie som moc zdatna kucharka a ja nemam rada cestoviny a preto potrebujem vasu pomoc.


Do stredne veľkej misy som pridala uvarené cestoviny , brokolicu , kuracie mäso, prosciutto,. Gnocchi zo sladkých zemiakov s omáčkou z pečených paradajok .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.