pondelok 7. júla 2014

Prasknuta hlava valcov priznaky

Tesnenie pod hlavou valcov oddeľuje blok motora od hlavy valcov a je umiestnené medzi ich dosadacie plochy. Toto tesnenie je v podstate tenký plát, ktorý má . Moderné motory pri dobrej údržbe prežijú auto. Bohužiaľ, občas sa poruchám nevyhnú. Poškodené tesnenie hlavy valcov patrí k najvážnejším . Najčastejším prvým príznakom poruchy hlavy valcov býva strata chladiacej kvapaliny. Spravidla ju sprevádza aj biely dym z výfuku, nie však . Chcem sa spytat ake priznaky by boli keby bola prasknuta hlava ? Inak, než rozobratím motora nezistíš kadiaľ tečie voda do valcov.


Predsa keď stále dolievaš, tak niekde sa stráca. Zdravím, aké sú príznaky poškodeného tesnenia hlavy motora, prípadne prasknutej hlavy. Konkrétne na motore JTD. Ako zistiť poškodené tesnenie hlavy alebo prasknutú. Prasknuta hlava valcov príspevkov 16.


Rontgen hlavy valcov príspevkov 6. Zdravim chcel by som vediet ako sa zistuje ci je praskuta hlava valca ? Ako však zistíš, že staré tesnenie hlavy valcov už . Ja si myslim to same,navic nevim jak by vytek olej prez praskle tesneni a az pod auto. Obávam sa, že mi ruplo tesnenie pod hlavou ( dúfam že nie je hlava ) , nakoľko. Majjo, robili sme tento motor, v nasom pripade bola prasknuta hlava, robili.


Ubývá vám chladicí kapalina, ale podlaha v garáži pod autem je suchá? V takovém případě může být příčinou poškozené těsnění pod hlavou. Teoreticky i prasknutá hlava ale to je menej pravdepodobné.


Nakoľko je to diesel tak pri výmene tesnenia odprúčam zrovnať a odtlakovať hlavu . Auto nie je vytacane,jazdim predpisovo ak sa da,pravidelny servis. Ma len chip,vyfuk a filter,cca 1koni. Po sundání hlavy se potom soustředíš na oné místo. Mám podozrenie, ze mam prasknute tesnenie pod hlavou.


Priznaky : - so zhavicom nestartuje ani v tychto . A samotne stiahnutie hlavy mi z prasknutou hlavou nic nepopmoze. Tak projevy si myslím že by byly, ztracející se voda. Veľkou nepríjemnosťou býva poškodená hlava valcov alebo tesnenie pod hlavou , to sa prejavuje tým, že ubúda kvapalina v chladiacej sústave . Když fouklý těsnění tak mírnější. BMW 5tds na rozdiel od modernejších turbodieselov vydrží bez problémov milión kilometrov, má však jedno ale – občas prasknutú hlavu valcov. Komôrka je asi dosť veľké nešťastie tej hlavy , lebo na spodnú plochu hlavy nadväzuje.


Nepáči sa mi hrana toho otvoru, ktorou ústi komôrka do valca. Ja som sa rozhodol skúsiť opraviť miju prasknutú hlavu starou technológiou, tzv. Zápalov syn Matúš sa pred pár dňami dostal do zúrivého konfliktu s vodičom, ktorý mu zlomil sánku, rozťal peru a spôsobil silné bolesti hlavy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.