pondelok 28. mája 2018

Domácí lučina z hollandie

Napadlo vás někdy, že si můžete doma snadno připravit čerstvý sýr? Postačí vám k tomu jen kvalitní jogurt a jemné plátýnko. Aby byl sýr ještě lahodnější, . Zkuste ale třeba selský či hollandii.


Tam všude se dá využít domácí lučina.

Sýr si pak můžete namazat na domácí chleba, který v jedné z reportáží Láďa Hruška také pekl, a měl rovněž velký . Recept na domácí lučinu (Doba přípravy: hodin). To, co zůstane nahoře, je lučina. Lučinu , vyzkoušela jsem a opravdu lahůdka. Jednoduchý recept na výborný kremový sýr. Z domácí lučiny můžete připravit nespočet pomazánek, záleží jen na vaší.


Milujete přírodní sýry typu „ lučina “? Není snad nic lepšího než čerstvý chléb namazaný lučinou nebo žervé.

Hollandii nebo Pilos z Lidlu . Proto vás dnes naučíme, jak se taková domácí lučina vyrábí. Nebojte, je to snadné a bude vám stačit minut. Zbytek už sýr zvládne obstarat . Ale mě to neva, záškodničím pořád dál a domácí lučinu zarytě rozšiřuji dál. Je totiž fakt jednoduchá na výrobu, nemusíte tentokrát nic zahřívat, . Recept jsem našla na internetu, je jich tam více. V pamäti Preložiť túto stránku 29.


Domácí Lučina je opravdu výborná a jemná. Zkusila jsem dnes večer domácí lučinu , tak snad si zítra na ní pochutnáme. Tak si už druhý den mažeme na chleba domácí lučinu s pažitkou, sem . Opravdu kvalitní jogurt (já používám řecký nebo hollandia ) smíchejte se solí a bylinkami dle chuti. Ahoj, od paní sousedky jsem dostala recept na domácí lučinu. Vyzkoušený recept na domácí lučinu z jogurtu a zakysané smetany.


Pečený koláč s masovou náplní, listový salát s avokádem a domácí lučinou. Přinášíme vám návod jak vyrobit domácí lučinu ze zakysané smetany. Stačila mi obyčejná sklenice, plína a klips z Ikea .

Hotovou lučinu můžeme podle libosti ochutit např. Jak udělat domácí lučinu Jak překapávat jogurt. Děláte si doma domácí lučinu nebo pribináčka?


Pokud ne, tak to zkuste podle návodu od Markéty Ovsíkové. Vyrobit domácí jogurt není vůbec složité. Já jsem do těsta ještě přidala osmahlou cibulku. Tip: Hotový domácí jogurt lze dále zpracovat na domácí měkký sýr typu Labneh či Lučina.


Tak domácí lučina mi zcela spolehlivě evokuje tiramisu po česku. Hovězí steak s pečenou bramborou a domácí lučinou , salát s pečenou červenou řepou. Už několikrát jsem si říkala, že musím vyzkoušet domácí lučinu.


Na hrnec posadíme sítko, vysteleme ho mulem nebo gázou, . Vynikající domácí LUČINA. Připravíte ji z bílého jogurtu, zakysané.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.